اشترك معنا لتصلك مجلة ريجيمات مجانا

ادخل بريدك الالكتروني فقط

تخلصي من البطن نهائيا بدون ريجيم

>> السبت، 18 فبراير 2012

تخلصي من البطن نهائيا بدون ريجيم


فوائد الكرش تخفيف الكرش اعشاب الكرش ازالة الكرش وصفة الكرش تخسيس الكرش وصفات الكرش تنحيف الكرش لتنحيف الكرش رياضة الكرش الرجيم الكرش لتخفيف الكرش الكرش البطن تمرينات الكرش ترهلات الكرش لشد الكرش ترهل الكرش شد الكرش لتصغير الكرش تصغير الكرش تمارين الكرش


انا بقى جيبلكم وصفة تحفة تتخلصى بيها من الكرش بدون مجهود ودى مجربة واللة يابنات انا جبتهلكم عن تجربة شخصية وانا جربتها فى جوزى وجابت معاة نتيجة مذهلة واختفى الكرش طبعا انا شوقتكم الوصفة هى الملفوووووووووووووووووووف(الكرنب)
تجيبى اوراق الكرنب وتحطية فى الفرن 5 دقائق اول ما يسخن شلية وحطية على الكرش ولفية بحزام للبطن او اى حاجة تفى بالغرض واوعى تسخنية اوى علشان جلدك ما يتحرقش وتدعى علية يعنى تقدرى تستحملى السخونة والنتيجة حسب كمية الدهون المتراكمة يعنى ممكن تظهر بعد 4ايام وممكن بعد اسبوع وممكن بعد 15 يوم المهم تواظبى عليها انا مكنتش مصدقة انها تعمل حاجة لكنى شفت بعينى
المهم من عيوبهاالرائحة فظيعة يعنى لو عملتيها اعمليها وجوزك فى الشغل اللهم بلغت اللهم فاشهد علشان لما يقول اية الريحة دى متقوليش انى مقولتش عليها

1 التعليقات:

فى حب الله 21 مارس 2012 في 11:33 م  

كلامك زى العسل هجرب بارك الله فيكى

  © Blogger template Digi-digi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP