اشترك معنا لتصلك مجلة ريجيمات مجانا

ادخل بريدك الالكتروني فقط

رجيم ينقص 12 كيلو في 12 يوم وصفة لحرق دهون الارداف والفخذين

>> الخميس، 5 يونيو 2014

 12 كيلو في 12 يوم مجرب, رجيم 12 كيلو في 12 يوم ,رجيم 30 كيلو في 12 يوم ,تخسيس 30 كيلو في 12 يوم ,رجيم ينحف 12 كيلو في 12 يوم, تجارب رجيم 12 كيلو في 12 يوم, رجيم 12 كيلو في 15 يوم, رجيم ينزل 12 كيلو في 12 يوم


رجيم ينقص 12 كيلو في 12 يوم  وصفة لحرق دهون الارداف والفخذين   مجلة ريجيمات



انا جيبتلكو النهاردة ريجيم يخسس 12 كيلو في 12 يوم ومجرب وناس عملوا فعلا وجاب نتيجة مكنتش مصدقة غير لما شوفتهم بعيني الريجيم هو:::::

اليوم الاول والثاني والثالت : زبادي ولبن خالي الدسم ولبن رايب اللي تحبيه وممكن كمان التلاته مع بعض لحد ماتشعري بالشبع .

اليوم الرابع والخامس والسادس: اي نوع فاكهة باي كمية ماعدا(التين والبلح والعنب والمانجو والموز).




اليوم السابع والثامن والتاسع: اي نوع خضار سلطة ،شوربة خضار بس علي ماء مش شوربة اي نوع خضار زي ماتحبي .

]اليوم العاشر والحادي عشر والثاني عشر: اي نوع بروتين سمك، فراخ، لحمة بس مسلوق او مشوي ويفضل مسلوق . ودول اخر 3 ايام  يوم بس وتحققي حلمك مع الرشاقة.


*اشربي ماء كتييييييييييييييييييير جدا علي قد ماتقدري.

*الفطار لازم لازم لازم لازم يكون قبل الساعة 10 الصبح لان نسبة الحرق في الوقت ده بتبقي عالية جدا في الجسم وده هيساعدك انك تحرقي كويس جدا باقي اليوم.

* العشاء لازم يبقي قبل النوم بثلاث ساعات لازم ياجماعة.

*الريجيم ده ممنوع للحوامل والمرضعات.

* متسيبيش لنفسك الفرصة انك تجوعي لانك لو جعتي هتبوظي الدنيا وهترجعي او هترجع تندم.

*ياريت تبقي في رياضة نص ساعة بس يوم ويوم لان ده هيحسن النتيجة ويشد الجسم . بس لو مش هتقدري امشي ولو مش هتقدري التزمي بالريجيم بس وان شاء الله هتشوفي النتيجة..
اقرا ايضا




حرق دهون الارداف والفخذين



خلطة القهوة

للقيام بهذه الخلطة أحضري 5 معالق كبيرة من القهوة العربية، وقومي بتذويبها في القليل من المياه حتى تصبح الخلطة أشبه بالعجين، واستخدمي هذه الخلطة في تدليك منطقة الأفخاذ والأرداف بحركات دائرية بعد الانتهاء من الاستحمام ولمدة 15 دقيقة، ثم قومي بشطف بشرتك بالماء البارد لتتخلصي من آثار القهوة المتبقية على بشرتك.

حمام الملح

بتذويب القليل من ملح الطعام الخشن في حوض من الماء الدافئ والجلوس فيه لمدة 30 دقيقة ستتمكنين من التخلص من الدهون المتراكمة في منطقة الأرداف بسهولة بشرط تكرار هذا الحمام مرة يوميًا، وستدهشين من نتيجة هذا الحمام الرائع.

       وصفات لحرق دهون الارداف, رجيم لحرق دهون الارداف, وصفة لحرق دهون البطن, وصفات لحرق دهون البطن والارداف ,افضل طريقة لحرق دهون البطن, اسرع طريقة لحرق دهون البطن

0 التعليقات:

  © Blogger template Digi-digi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP