اشترك معنا لتصلك مجلة ريجيمات مجانا

ادخل بريدك الالكتروني فقط

رجيم ينزل 10 كيلو في اسبوع بس

>> الأحد، 27 يناير 2013

رجيم ينزل 10 كيلو في اسبوع بس 
سوف ابدا ريجيم مجرب قبل كده كنت فعلا بخس من 8 الى 9 واذا مارستى رياضة المشي لمده نصف ساعه تنزلين 10 كيلو ان شاء الله هبدا من بكره الريجيم اللى حاب يتحدانى انا جاهزه ومستعده لتحدى ):

الريجيم هو عباره 
عن يومين بيض مسلوق 
يومين لحمة او فراخ 
يومين خضار 
يومين فاكهه
يومين زبادى 

عارفه ان الريجيم صعب حبه بس صدقني وعن تجربه اول يومين صعب لكن الكل سهل والكمية مفتوحه 
بجد بجد خسيت 7 كيلو بدون رياضه ومع الرياضة خسيت 8 كيلو

وطبعا انا بشرب نسكافية بالحليب (قليل الدسم ) وصدقنى خامس يوم شوفى وزنك 

الريجيم ده ممتاز جدا وفعلا الكميات مفتوحه بجد 


لكن
لازم بعدها تلتزمى بنظام غذائي صحى لان هو زى اى نظام لو رجعتى للعادات الغذائية السيئة واديتها اكل هترجعى اللى خسيه ... فحرام نضيع اللى بنخسوا فى يومين تلاته 
بجد والله انا هبدا من بكره وانا جاده فى التحدى ومتحمسه بجد مش كلام
وهذا الريجيم 

0 التعليقات:

  © Blogger template Digi-digi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP