اشترك معنا لتصلك مجلة ريجيمات مجانا

ادخل بريدك الالكتروني فقط

رجيم الاسبوع ده للدكتورة منى راداميس

>> السبت، 16 مايو 2009

الأفطار :
- صنف واحد من الفاكهة بأى كمية ماعدا (التين -العنب-البلح-المانجو)
أو 2 بيضة مسلوقة+ سلطة خضرا بدون طماطم
أو- شريحة توست+ 3 ملاعق فول بالليمون+ خيار
أو - شريحة توست+ قطعة جبن قريش + سلطة خضرا

الغداء:
- لحوم أو فراخ أو أسماك (مشويةأو مسلوقة) أى كمية
+ سلطة خضراء أو خضار مسلوق أو مطبوخ (نى فى نى)
أو
تونة بدون زيت (أى كمية)
+ سلطة خضراء أو خضار مسلوق أو مطبوخ (نى فى نى)

العشاء :
مثل الإفطار

2 التعليقات:

غير معرف 26 أغسطس 2011 في 10:18 ص  

انا عمرى 19 سنه ووزنى 45كيلو وانا نحيفه جدا ورحت لدكاتره كتير ومنفعش مش عرفه اعمل ايه ارجوكو الرد بسرعه

غير معرف 20 مايو 2012 في 12:55 ص  

انا حاسه اني جسمي كده متناسق بس عندي مشكله كل المصريين عندي بطن طبعا من قله الحركه لاني بعد مخلصت الجامعه قعدتي في البيت ومبقتش اتحرك كتير زي الاول نفسي بطني ترجع زي الاول هو ممكن؟؟؟؟؟؟؟عايزه انزل الدهون الي في منطقه البطن اعمل ايه.........

  © Blogger template Digi-digi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP